Levering

Wij verzenden uw producten gratis binnen België. Al onze producten worden verzonden met Via Trans. Deze bezorgt pakketten van maandag tot en met vrijdag. Let op: Via Trans bezorgt niet aan postbussen.

Voor de avond van levering stuurt Via Trans uw een e-mail met hierin uw pakketnummer en tijdsindicatie van levering. Vervolgens ontvangt u ’s ochtends nog een e-mail van Via Trans met de verwachte levertijd. 

TIP: bent u niet altijd thuis om het pakket in ontvangst te nemen? Vul dan tijdens het bestellen een alternatief afleveradres in, bijvoorbeeld het adres van uw werkgever, familie, vrienden of buren.

Het product is op voorraad

Indien het product van uw keuze op voorraad is, zal de levertijd 2-3 weken bedragen. Via Trans neemt contact met u op om de datum van aflevering met u af te stemmen. Wij streven ernaar om zo veel mogelijk producten op voorraad te hebben.

Het product is niet op voorraad

Het kan voorkomen dat het product van uw keuze om een bepaalde reden niet op voorraad is. De levertijd van dit product zal dan wat langer zijn. Via Trans neemt contact met u op om de datum van aflevering met u af te stemmen. Indien de verwachte levertijd langer is dan aangegeven, wordt er contact met u opgenomen door De Vos Slaapcomfort.

Retourneren webshop

U heeft het recht om binnen een termijn van 100 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Deze termijn verstrijkt 100 dagen na de dag waarop u (of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is) het product heeft ontvangen. Wanneer u in dezelfde bestelling meerdere producten heeft besteld die afzonderlijk worden geleverd, gaat de termijn lopen vanaf het moment dat u (of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is) de laatste zending of het laatste onderdeel heeft ontvangen. Indien u uw aankoop wenst te herroepen kunt u dit doen door ons op de hoogte te stellen van uw beslissing en de overeenkomst te herroepen door middel van een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld per e-mail of per post en/of door terugzending van de producten) . U kunt hiervoor gebruikmaken van ons formulier van herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. U kunt het formulier van herroeping of een andere duidelijk geformuleerde verklaring ook elektronisch invullen en opsturen via onze website. Als u van deze mogelijkheid gebruik maakt, zullen wij u onverwijld op een duurzame gegevensdrager (bijvoorbeeld per e-mail) een ontvangstbevestiging van uw herroeping sturen. Wij verzoeken u vriendelijk uw naam en adres, ordernummer en een omschrijving van het product in uw verklaring te vermelden, zodat wij de herroeping adequaat kunnen afhandelen. Voor het retourneren van producten vragen wij u een e-mail te sturen naar Info@matrassen-boxspring.be of telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice 014/ 30 43 38, optie 1.

Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping

U kan kiezen om de matrassen te ruilen voor andere. U mag dit 1 maal doen. Deze omruiling is gratis, enkel het eventueel prijsverschil van meerwaarde moet worden betaald. Bij een keuze van goedkopere goederen wordt er geen teruggave gedaan. U hoeft de goederen niet terug te sturen. Zij worden gratis opgehaald bij levering van de nieuwe. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de producten die het gevolg is van het gebruik van de goederen.

U kan ook kiezen voor terugbetaling.

Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zal er voor een dergelijke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.

Producten per post terugzenden

U dient de producten zo snel mogelijk, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de producten terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten voor het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. Wij mogen wachten met terugbetaling van ontvangen betalingen tot wij de producten hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de producten heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Afhalen goederen

Indien producten door hun aard niet op normale wijze via de post teruggezonden kunnen worden, zullen wij de producten (laten) afhalen. U kunt hiervoor via de klantenservice een afspraak maken (via 014/ 30 43 38 of info@matrassen-boxspring.be). De directe kosten voor het op deze wijze terugzenden van de producten, ad €200,-, komen voor uw rekening.

Wij verzoeken u het product onbeschadigd, ongebruikt, ongewassen en in de originele verpakking retour te zenden. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de producten die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Garantie

Op al onze producten zit een wettelijke garantietermijn van 2 jaar.  Indien u aanspraak wenst te maken op garantie van een bij ons online gekocht product, verzoeken wij u contact op te nemen met de afdeling klantenservice door een e-mail te sturen naar info@matrassen-boxspring.be